پیش فروش آپارتمان در چیتگر -مشاوره پیش خرید آپارتمان

پیش فروش آپارتمان در چیتگر

در مطلب زیر قصد بررسی پروژه های منطقه 22 و توضیح پیرامون نحوه صحیح پیش فروش آپارتمان در چیتگر و پروژه های در حال ساخت خواهیم داشت . منطقه 22 تهران به جرات قوی ترین منطقه از نظر ساخت و ساز و معاملات خرید و فروش در تهران میباشد . با یک جستجوی ساده در اینترنت به آمارهای رسمی برخواهید خورد که گواه بر این موضوع دارند که سالهاست بیشترین تعداد معاملات خرید و فروش در منطقه 22 انجام گرفته است .

مطالب پیشین : سهام چيتگر بازنشستگان ، سهام 50 متری ، سهام 20 متری مطالعه بفرمایید

ریسک پیش خرید آپارتمان در چیتگر چقدر است

اولین نگرانی که در ذهن شما شکل میگیرد این است که سرمایه ای که با زحمت بدست آورده اید بر باد نرود . در منطقه 22 چند مدل پروژه وجود دارد ، پروژه های کاملا دولتی که صاحب زمین آن هم یک ارگان دولتی بوده و در ابتدا برای اعضای تعاونی خود ساخته شده است .پروژه های نیمه دولتی که صاحب زمین یک ارگان دولتی میباشد و با مشارکت پیمانکار خصوصی ساخته میشود ، پروژه های خصوصی که هم صاحب زمین و هم سازنده بصورت شخصی اقدام به ساخت میکند .

کدام پروژه پیش فروش آپارتمان در چیتگر را انتخاب کنم ؟

در مورد انتخاب پروژه پیش خرید آپارتمان در چتیگر نیاز به بررسی 3 مورد اصلی میباشد

  • بودجه
  • زمانی که میتوانید سرمایه گذاری کرده و نتیجه آنرا ببینید
  • ریسک پذیری

به عنوان مثال ویژگی انتخاب یک پروژه دولتی بودجه ی کم و زمان انتظار زیاد با ریسک کم است . اما این زمان انتظار چقدر است ؟ معمولا این زمان گاها 2 برابر زمان تخمین زده میباشد .

انتخاب یک پروژه نیمه دولتی چطور ؟ بودجه کم ، زمان معقول با ریسک کم و اما پروژه خصوصی هم اگر انتخاب شما صحیح و تحقیق شده پیرامون سوابق سازنده و اعتبار وی باشد میتوان بودجه بالا ، زمان انتظار بسیار کم با ریسک معقول در نظر گرفت .

توجه داشته باشید در این 3 مورد معرفی شده میتوان معایب و مزیت های بسیاری را نیر بر شمرد مانند اینکه ممکن است زمان انتظار بسیار بالا باشد اما سود خوبی را هم نصیب شما کند و از طرفی هم میتوان سود بسیار هنگفتی را در مدت زمان کم بدست آورد ویا اینکه ممکن است کارفرما یگ ارگان بسیار بزرگ باشد و هیچگونه جوابگویی به شما بابت تاخیر و روند ساخت نداشته باشد .

نتیجه ؟

اگر قصد پیش خرید آپارتمان در چیتگر را دارید کافیست با ما تماس بگیرید ، میتوانید با مشخص کردن 3 فاکتور بودجه ، زمان و ریسک پذیری و نتیجه مورد انتظار از سرمایه گذاری خود مشاوره انتخاب بهترین پروژه را از ما بخواهید ، ما برای هر روحیه و سرمایه ای میتوانیم به شما راه حلی ارائه دهیم .

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس با ما