زمان تحویل سهام توانمندسازی ارتش

با توجه به اتمام پذیره نویسی سهام 50 متری ارتش و سهام 20 متری ارتش طرح توانمندسازی بازنشستگان ارتش در سال 99 در این مطلب پیرامون زمان و نحوه تحویل پروژه صحبت خواهیم کرد تا شما عزیزانی که به دنبال سرمایه گذاری در منطقه 22 میباشید تمامی اطلاعات لازم برای خرید مطمئن را از ما کسب کنید .

در ابتدا اگر اطلاعاتی راجع به پروژه ی جدید اجرا شده توسط بنیاد تعاون ارتش بتاجا ندارید میتوانید مطالب مربوط به فروش سهام 50 متری و فروش سهام 20 متری را در سامانه مطالعه فرمایید .

سهام 33 متری و سهام 66 متری پهنه B

یکی از مشکلات خرید و فروش در منطقه 22 وجود دلالان و بنگاه های معاملاتی بسیار است که نا آگاهانه و یا آگاهانه با دادن اطلاعات غلط به افرادی که با سرمایه ناچیز خود قصد خانه دار شدن و زمان بندی بابت پابان مستاجری دارند به قصد اینکه تنها فروش انجام دهند باعث سردرگمی خریداران میشوند . یکی از مشکلاتی که پیرامون خرید و فروش سهام 33 متری و سهام 66 متری که توسط بنیاد تعاون بتاجا اجرا شده سو تفاهم خریداران از نحوه تحویل واحدها بوده است . تاریخ هایی که بابت سهام 33 و 66 متری اعلام شده بود در واقع بابت زمان انتخاب واحد توسط اعضا بوده و بسیاری افراد سودجو این تاریخ را به عنوان تاریخ تحویل اعلام و به فروش رسانده بودند .

در سال 97 بنیاد تعاون بتاجا با شروع انتخاب واحد توانست 5 برج از برج های پهنه B را انتخاب واحد کرده و سهامداران با تجمیع سهام ، واحدهای خود را بطور مشخص از طبقه و واحد میتوانند خرید و فروش کنند . توجه فرمایید این واحدها در پهنه B واقع شده و با پروژه ی جدید در حال اجرا در پهنه E متفاوت است .

سهام توانمندسازی ارتش
سهام توانمندسازی ارتش

سهام 20 متری و سهام 50 متری پهنه E

طبق آخرین اطلاعات انتخاب واحد برای سهام 50 متری و سهام 20 متری واقع در شهرک چیتگر پهنه E در سال 1400 خواهد بود و زمان تحویل کامل واحد ها 48 ماه تخمین زده شده است ، توجه داشته باشید بعد از انتخاب واحد و روشن شدن برج و واحد قیمت سهام افزایش چشمگیری خواهد داشت . برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به پروژه میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس با ما