سهام 50 متری ارتش چیتگر طرح توانمندسازی

سهام 50 متری

سهام 50 متری ارتش و سهام 20 متری ارتش در طرح توانمندسازی بازنشستگان که ثبت نام آن تا تیرماه سال 1399 برای کارمندان ارتش با سنوات بالای 15 سال در جریان بوده است توسط بنیاد تعاون بتاجا و پیمانکاری شرکت انبوه سازی آرشام در پهنه E شهرک چیتگر در حال اجرا میباشد . این پروژه شامل 4 برج 52 طبقه میباشد و بطور کلی در این پهنه شامل 2200 واحد مسکونی خواهد بود .

قیمت سهام 50 متری ( شرایط تحویل )

قیمت سهام 50 متری چیتگر شامل واریزی اولیه 145 میلیون و 105 میلیون تومان وام حکمت بعلاوه حق امتیاز فروشنده میباشد . شرایط اولیه بدین صورت بوده که خریدار خارج از مجموعه ارتش میتوانست از وام حکمت با بازپرداخت 1 میلیون و 250 هزار تومان ماهانه استفاده کند اما طبق قانون جدید هم اکنون تنها کارمندان ارتش میتوانند از این وام استفاده کنند و خریداران خارج از مجموعه میبایست هر چه سریعتر اقدام به تسویه وام خود کنند در غیر اینصورت از متراژ سهام آنها به عنوان جریمه کسر خواهد شد . برای کسب اطلاعات پیرامون قیمت سهام 20 متری به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید

موقعیت مکانی پروژه

موقعیت مکانی پروژه واقع در شهرک چیتگر پهنه E یا ترنجستان واقع شده که در غرب دریاچه چیتگر و جنوب ایران مال یا بازار بزرگ ایران واقع شده است و دسترسی مستقیم به بزرگراه حکیم ، همت ، خرازی ، آزادگان و اتوبان تهران شمال دارد .

سهام بازنشستگان ارتش
سهام بازنشستگان ارتش

سوابق کارفرما و پیمانکار

رزومه بنیاد تعاون بتاجا به عنوان کارفرما برج پامچال ، برج ارکیده ، برج های امام حسین ، برجهای G1 و G3 میباشد .

رزومه شرکت انبوه سازی آرشام به عنوان پیمانکار پروژه 800 واحدی قمر بنی هاشم مشهد ، پروژه 312 واحدی سپهبد شهید قرنی ، پروژه بهمن 1731 واحد، پروژه پرند 642 واحد ، پروژه کرمانشاه 1024 واحد ، پروژه پردیس 715 واحد ، پروژه دزفول 216 واحد میباشد .

اجرای محوطه سازی و فضای سبز و راه های عبوری و آسفالت به عهده شرکت خاک ابنیه کسری میباشد

نحوه خرید و فروش

خرید و فروش سهام 50 متری ارتش و انتقال در دفتر خانه های رسمی بصورت وکالت بلاعزل انجام میپذیرد و سپس از طریق تعاونی مسکن بتاجا دفترچه های عضویت در تعاونی برای شما صادر میشود . امکان انتقال به شخص غیر نظامی و خارج از سازمان بلامانع است . برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه خرید سهام 50 متری با شماره تلفن تماس بگیرید و برای کسب اطلاعات پیرامون سهام 20 متری چیتگر به مطلب مربوط به آن مراجعه کرده و یا برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید .

3 دیدگاه دربارهٔ «سهام 50 متری ارتش چیتگر طرح توانمندسازی»

  1. با توجه به افزایش شدید هزینه ساخت نسبت زمان پذیره نویسی و قرارداد قطعی مجموع قیمت زمین و تراکم و ساخت به قیمت 5 میلیون آیا شرکت سازنده توان تکمیل و تحویل آن را خواهد داشت؟؟؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس با ما